tirsdag den 27. marts 2012

Færdige sælskindsluffer og syklub

Dejlig aften i syklubben, og så blev mine sælskindsluffer endeligt færdig. Akkurat som de er færdige, bliver det alt for varmt (-8 grader). Nå men sidst jeg var her, startede Margrethe på at sy mig et par luffer. Nu har jeg selv gjort dem færdig og sat kant på af polar ræv, hvilket fungerer glimrende som snefang. Jeg har dog brugt dem uden kant på, hvilket har været til stor gavn i de -30 grader. Men når det pludseligt bliver varmere end -10 grader, bliver de altså for varme. Nu håber jeg bare at temperaturen falder igen. Jeg trives super ved -10 til - 15 grader. Så er fugtigheden helt i bund og det føles ikke så koldt og klamt.

Rikke (Stud.med.) er meget koncentreret. Jeg selv drikker lige lidt kaffe inden arbejdet går igang ;)
Der snakkes ligeså meget som der syes og strikkes(og drikkes kaffe og spises kage), men det er nu rigtig hyggeligt!


Resultatet: Mine utroligt dejlige og rigtig varme luffer. Fremragende når den står på hundeslædekørsel i næste uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar