lørdag den 22. december 2012

Fremstilling af flagstand og flag

Det har længe været et ønske for mig, at kunne flage ved højtider, fødselsdage m.m. Meningen var, at der skulle have været flag på huset d. 3. juli til min fødselsdag. Men bedre sent end aldrig, som man siger.
Tiden gik og efterhånden blev deadline, at jeg skulle kunne hejse flaget juleaften. Problemet var nu, at jeg ikke boede i det blå hus længere. Jeg havde dermed ingen flagstang. Løsningen jeg kom frem til, måtte være at fremstille en stander det kunne sættes uden på huset ved min lejlighed. Nu blev problemet så, hvordan det kunne lade sig gøre uden at skulle skrue nogen ting i huset. Men problemet blev løst og jeg fik i samarbejde med Erik (snedker) fremstillet noget der kunne bruges. Flaget blev testet så det var klar til Eriks fødselsdag d. 23. og juleaften d. 24.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar