tirsdag den 3. juli 2012

Min fødselsdag


Så blev det min fødselsdag. Jeg havde ikke regnet med det helt store, men jeg blev mødt med flag og lykønskning i fysioterapien af min kære assistent Martha. Lidt efter skrev jeg mit cpr. nummer i journalsystemet, hvorefter jeg også blev lykønsket af journalen. En sjov lille detalje, at der kommer et tillykke frem på skærmen. På arbejde fik jeg også besøg af min gode ven Lene, ergoterapeuten, som havde købt en flot figur af en hval hale i Narhvalstand. Da jeg kom hjem fra arbejde, havde mine skønne naboer Lena og John sat en lille gave ved min dør, og der var sat små flag op af Sofie og Inge. Derefter gik vi en lille tur til Isfjorden. Om aftenen var jeg inviteret op til Lene til aftensmad og hygge. Dagen efter inviterede mine kolleger fra sygehuset sig på kaffemik, der vist mere var en fødselsdagshygge, eftersom alle blev siddende hele aftenen. Rigtig hyggeligt og enormt dejligt selskab.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar