mandag den 9. juli 2012

Grønlandsk buffet og sejltur på isfjorden

Sundhedsplejersken Birgitte havde inviteret på sejltur på isfjorden, da jeg havde hjulpet hende med at finde ud af hendes tv. Da hun alligevel skulle ud og sejle med noget familie fra Danmark, spurgte hun om jeg ville med. En invitation til sejlads mellem alle de store isfjelde siger jeg aldrig nej til. Det er så flot. Og da jeg ikke selv har båd, må jeg 'nøjes' med sådanne øjeblikke.
Tilfældig samme dag havde nogle fra sygehuset bestemt sig for at prøve Grønlandsk buffet på Hotel Arctic med div. retter med grønlandske specialiteter inden for fisk, hval, m.m. Meget delikat!
Sikke en aften. Startede med at spise mig mæt i grønlandsk mad efterfulgt af sejltur ved isfjorden.
Nuann!! (herligt)






Siger godnat her fra med et billede af et stort isfjeld og Ilulissat i baggrunden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar