onsdag den 11. april 2012

Mit nye hjem; 'Det blå hus'

Så fik jeg flyttet fra mit midlertidige hul af en lejlighed og over i huset, eller det blå hus, som det hedder i folkemunde. Huset er egentlig lægebolig, men det er hvad man kan stille til rådighed lige pt. pga. boligmangel. Huslejen er skyhøj, men jeg slipper med at betale halvdelen, mod at skulle dele huset med hvem sygehuset måtte skulle indkvartere. Jeg har dog ingen anelse om hvordan fremtiden ser ud på den konto. Men indtil videre har jeg huset for mig selv. Det er stort men bare dejligt at flytte i noget lidt mere hyggeligt end et møbleret kontor, som mit tidligere 'hjem'.
Huset er dog også midlertidigt til jeg får en lejlighed, men der går nok nogle måneder.

Huset ligger med front ud til Diskobugten, hvilket giver en fremragende udsigt og masser af lys.
Jeg har været rundt udenfor huset og taget nogle billeder af huset. Det kan skimtes ude til højre i det første billed. Her er det også tydeligt hvor kort jeg har til arbejde. Dejligt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar